octombrie 08, 2014

AM FOST RELIGIOS (1)

“…In toate privintele va gasesc foarte religiosi.” [Faptele Apostolilor 17:22]

        In casa noastra, Biblia nu exista. Familia mea era foarte religioasa, dar nu si credincioasa adevaratului biblic. Pe cand aveam 14 ani am primit cadou o Biblie de la un coleg de scoala, dar n-am citit-o. astfel am crescut in religia mea, dar nu L-am cunoscut pe Dumnezeu si nici n-am avut dorinta sa-L cunosc.

        Crescand mai mare am parasit casa parinteasca si m-am facut marinar. Disciplina si severitatea vietii de marinar m-au inaltat si mai mult in mandria mea. Insa Dumnezeu mi-a vorbit in mod raspicat. Intr-o zi am calatorit cu o masina si am avut un accident grav. Atunci I-am multumit lui Dumnezeu, pe care nu-L cunosteam, ca n-am murit. Dupa cateva zile de la accident am primit vestea trista ca tatal meu a murit. Pe cand urmaream cu privirea cum era coborat sicriul in groapa, m-am intrebat ce va fi dupa moarte. Sufletul mi s-a umplut de dorinta de a-L cunoaste pe Dumnezeu si, chiar daca eram intru totul nestiutor in privinta adevarurilor spiritual, am vazut desertaciunea acestei lumi. Dupa ce am revenit la locul meu de munca, m-am hotarat sa aflu un raspuns la intrebarile mele cu privire la viata de aici si la ce va fi dincolo de mormant.