octombrie 07, 2014

RUGACIUNI DIN BIBLIE

“Pleaca-ti urechea spre mine, grabeste de-mi ajuta! Fii pentru mine o stanca ocrotitoare, o cetatuie unde sa-mi gasesc scaparea!” [Psalm 31:2]

        Doamne, Dumnezeul mantuirii mele! Zi si noapte strig inaintea Ta! S-ajunga rugaciunea mea inaintea Ta! Ia aminte la cererile mele (Psalm 88:1-2).

        Pleaca-ti urechea la cuvintele mele. Doamne! Asculta suspinele mele! Ia aminte la strigatele mele.. caci catre Tine ma rog! Doamne, auzi-mi glasul, dimineata! Dimineata eu imi indrept rugaciunea spre Tine si astept (Psalm 5:1-3).

        Pleaca-ti urechea, Doamne, la rugaciunea mea, ia aminte la glasul cererilor mele! Te chem, in ziua necazului meu, caci m-asculti. Indreapta-ti privirile spre mine si ai mila de mine.. caci Tu ma ajuti si ma mangai, Doamne! (Psalm 86:6,7,16,17).

        Doamne, asculta—mi rugaciunea, si s-ajunga strigatul meu pana la Tine! Nu-mi ascunde Fata Ta in ziua necazului meu! Pleaca-Ti urechea spre mine, cand strig! Asculta-ma degrab! … Iar Tu, Doamne, Dumnezeule, lucreaza pentru mine.. izbaveste-ma! Ajuta-mi Doamne, Dumnezeul meu! Scapa-ma prin bunatatea Ta! (Psalm 102:1-2; 109:21, 26).