octombrie 09, 2014

AM FOST RELIGIOS (2)

“El (Isus) S-a dat pe Sine Insusi pentru noi, ca sa ne rascumpere din orice faradelege...” [Tit 2:14]

        In cautarea raspunsurilor mele, mi-am adus aminte de Biblia care statea undeva in dulap. Am scos-o de acolo si am citit-o la intamplare. Am fost pus in incurcatura citind despre vietile imparatilor lui Iuda si Israel, dar in acelasi timp am fost impresionat de autoritatea divina care parea sa-si puna amprenta pe fiecare pagina a Bibliei.

        Apoi am vizitat un credincios. El m-a invitat la o evanghelizare. M-am dus, vorbitorul expunea adevarurile, de parca ar fi avut toate raspunsurile la intrebarile mele. Atunci am inteles minunatul plan al mantuirii, pe care Dumnezeu l-a facut in Fiul Sau. Asa am cunoscut dragostea fara margini a lui Dumnezeu, dar si jertfa desavarsita a Mantuitorului pentru mine, un sarman pacatos. Am aflat ca sangele lui Isus Christos ne curate de orice pacat. Ajuns acasa m-am pus pe genunchi si am recunoscut in fata Mantuitorului ca am fost un om religios, care ar fi mers in pierzarea vesnica. De acum doream sa-i fiu credincios Lui si Cuvantului Sau. Lumina divina a rasarit in sufletul meu si pacea de sus a inundat fiinta mea. Curand am gasit o grupa de credinciosi, care se strangeau in simplitate, in Numele Domnului Isus. Astfel, totul a inceput sa se schimbe in viata mea si doresc sa se schimbe si in viata ta, cititorule!