februarie 06, 2015

O INIMA NOUA

 “Va voi da o inima noua si voi pune in voi un duh nou; voi scoate din trupul vostru inima de piatra si va voi da o inima de carne. ” [Ezechiel 36:26]

 

In convorbirea dintre Mantuitorul si Nicodim, Invatatorul ceresc a spus: “Nu te mira ca ti-am zis: Trebuie sa va nasteti din nou.” Iata o necesitate peste care nu se poate trece! Din cuvintele Mantuitorului rezulta cu claritate ca toti oamenii trebuie sa se nasca din nou, altfel nu vor vedea si nu vor intra in Imparatia lui Dumnezeu.

Parca aud pe cititor spunand: “Bine, dar eu sunt crestin, eu sunt botezat, eu fac fapte bune si-mi indeplinesc datoriile religioase cat mai corect. Eu ma feresc sa fac rau si caut sa duc o viata de om cumsecade si sa n-am cu nimeni nimic.”

Felicitari! Toate sunt frumoase si bune, numai ca ele NU sunt totuna cu nasterea din nou. Toate acele lucruri bune si frumoase in ele insele nu-si dau dreptul sa intri in cer.

Nasterea din nou nu este o imbunatatire a firii noastre rele, ci o schimbare din temelii a inimii privita ca centrul actiunilor si gandurilor noastre. Aceasta lucrare nu o face o biserica, un om sau o morala, ci o face numai Mantuitorul. El si numai El poate da o inima noua celor ce-L primesc ca Domn al vietii lor. Dorim si noi o inima noua?