februarie 06, 2015

STUDENTUL SI SPARGATORUL DE PIATRA (2)

“Astfel, credinta vine in urma auzirii; iar auzirea vine prin Cuvantul lui Christos. ” [Romani 10:17]

 

“Nu am auzit niciodata pe cineva sa explice ce este credinta. Daca-mi spui ce este credinta, merg la adunarea de care spui”, a spus spargatorul de piatra. “Credinta”, a spus studentul, “este a sparge pietre doua ore pentru cineva care a promis ca va veni la evanghelizare. Mi-a spus ca daca sparg pietre timp de doua ore, va veni sa asculte predica de duminica. Il cred si, daca este om de cuvant, va veni acolo.”

“Vrei sa spui ca daca eu Il iau pe cuvant pe Dumnezeu, asa cum m-ai luat tu pe mine, inseamna ca am credinta care mantuieste?” a intrebat batranul. “Eu nu cunosc o altfel de credinta mantuitoare decat a-L crede pe Dumnezeu pe cuvant. Dumnezeu spune ca oricine crede in Fiul Sau va fi iertat de orice pacat. Simplu de tot! Cand credeti in Christos ca Mantuitorul dumneavoastra personal, sunteti iertat si indreptatit”, a spus studentul. “Daca eu cred ca Isus a murit pentru pacatele mele, voi fi iertat si indreptatit in fata lui Dumnezeu?” a intrebat spargatorul de piatra. “Dumnezeu afirma acest adevar si El respecta ceea ce promite, indiferent daca noi credem sau nu.” – a spus studentul. Batranul a ramas uimit de simplitatea credintei.