februarie 04, 2015

STUDENTUL SI SPARGATORUL DE PIATRA (1)

“De atunci incolo, Isus a inceput sa propovaduiasca si sa zica: “Pocaiti-va caci imparatia cerurilor este aproape. ” [Matei 4:17]

 

Un student credincios vestea mantuirea adusa de Mantuitorul pentru toti oamenii. Primise permisiunea sa tina chiar si unele evanghelizari in cladirea in care se tineau cursurile. Intr-o zi a vazut un om mai in varsta spargand pietre. Studentul l-a intrebat daca obisnuieste sa mearga duminica sa asculte Evanghelia. Omul a raspuns ca nu merge. “Daca spargi pietre doua  ore in locul meu, voi merge si eu sa te ascult.” – “S-a facut!” – a spus studentul plin de entuziasm si, dandu-si haina jos, a inceput lucrul.

Curand batranul si-a dat seama ca studentul putea sparge pietre la fel de bine ca si el. A vazut de asemenea ca studentul isi respecta intelegerea. “Dar eu o voi putea respecta?” bombani batranul in sinea lui. Ar fi vrut sa scape intr-un mod onorabil, dar nu stia cum sa faca.

Dupa doua ore, studentul a spus: “Eu am terminat ce am promis” –“Tu esti student si studiezi, dar eu am uitat mai mult decat ai invatat tu.. Pot sa-ti spun de acum ce vei vorbi. Voi, predicatorii, aveti o singura coarda de vioara: Credeti, pocaiti-va...”

 

continuare