aprilie 18, 2008

CUM BIRUIM ISPITA?

"..luati toată armătura lui Dumnezeu, ca să vă puteti împotrivi în ziua cea rea, si să rămâneti în picioare" (Efesenl 6:13)

. Se spune că era un om supraponderal care dorea să economisească niste bani. Asa că se gândi se hotărî să schimbe ruta obisnuită spre serviciu pentru a nu mai trece pe lângă chioscul preferat cu gogosi. Le împărtăsi colegilor de serviciu despre decizia lui. Apoi într-o dimineată ajunse la serviciu cu pungă imensă plină cu gogosi. Când colegii lui îl întrebară ce-i cu atâtea gogosi, el răspunse: "Astea nu sunt gogosi obisnuite. Sunt de la Domnul". Uimiti, acestia întrebară: "Pentru numeie lui Dumnezeu, ce vrei să spui?" El răspunse: "Ei bine, simplu. în drum spre serviciu am trecut din întâmplare pe lângă chioscul meu preferat cu gogosi si am văzut toate acele produse minunate de patiserie cum stăteau în vitrină. Am stiut că trebuie să mă rog pentru putere, asa că am spus: "Doamne, dacă tu vrei să-mi cumpăr ceva de-aici, va trebui să-mi dai un loc de parcare chiar în fata acestui chiosc". Si după opt ture în jurul clădirii, a apărut un loc de parcare chiar în fata magazinului!"
. Vei fi confruntat în fiecare zi cu ispita: să fii sigur de asta. Asa este în lupta spirituală pe care trebuie să o duci dacă doresti să cresti în har. Cei care nu se încred în Domnul sunt si ei ispi­titi, dar din punct de vedere spiritual acestia sunt lipsiti de apărare, fiindcă nu au armele Lui cu care să lupte. Dar nu trebuie să fie asa. Dumnezeu ne-a dăruit o armură spirituală, oferindu-ne posi­bilitatea de a ne îmbrăca cu ea, de a ne împotrivi, de a rămâne în picioare si de a iesi biruitori. Asa că în fiecare dimineată când te trezesti, "..luati toată armătura lui Dumnezeu, ca să vă puteti împotrivi în ziua cea rea, si să rămâneti în picioare".