septembrie 29, 2008

AȘTEPTÂND CU NERĂBDARE CERUL

"Stim .. ca .. avem o cladire in cer de la Dumnezeu, o casa.." (2 Corinteni 5:1)

___Alice Gray scrie: "Laurel stia ca moare. Multe saptamani am discutat despre lad. Partea cea mai dificila a fost sa incercam sa ne imaginam ceva ce nu am vazut niciodata. Apoi mi-am adus aminte de o povestire despre o tanara care fusese nevazatoare de la nastere. La varsta de doisprezece ani, doctorii au reusit sa-i faca un nou tip de operatie care sa-i redea vederea. Dar rezultatul nu se putea sti decat dupa cateva zile. Dupa ce au fost indepartate pansamentele de pe ochi, acestia au trebuit protejati de lumina. Asa ca fata statea in intuneric, asteptand. Mama ei a petrecut ore in sir raspunzand intrebarilor fiicei ei cu privire la felul in care arata lucrurile si la ce sa se astepte. In cele din urma a venit momentul in care ochii fetitei puteau suporta suficienta lumina pentru a putea privi pe fereastra. A stat acolo vreme indelungata fara a rosti un cuvant. Afara, ziua primavaratica era ideala pentru norii pufosi care impodobeau cerul albastru. Bobocii intesau pamantul aidoma unei zapezi roz in timp ce brizele domoale dezgoleau ciresii. Sofranul galben strajuia cu mandrie aleea de caramida care serpuia prin iarba. Cand fata se intoarse spre mama ei, lacrimi ii siroiau pe obraji. "O, mama. De ce nu mi-ai spus ca va fi asa frumos?" i-am impartasit aceasta povestire prietenei mele, iar lacrimi curgeau si din ochii mei. "Laurel, acum stam in intuneric, dar peste putina vreme ii vei pune lui Dumnezeu aceeasi intrebare"":
___Raiul este real. Este mai real decat orice loc pe care l-ai vazut vreodata si inca mult mai frumos. Pavel spune "cu mult mai bine" (Filipeni 1:23). Cand vei ajunge acolo, il vei lua pe Isus de mana si il vei intreba: "de ce nu mi-ai spus ca este atat de frumos?"