septembrie 28, 2008

DUMNEZEU SPUNE: "S-A TERMINAT!"

"Nenorocirea nu va veni de doua ori" (Naum 1.9)

___Iti este teama ca vechile tale probleme vor reaparea? Le-ai spus altora despre modul in care Dumnezeu ti-a raspuns la rugaciune, iar acum dusmanul incearca sa se razbune pe tine printr-un "duh de frica" (2 Timotei 1:7). Satan va incerca sa readuca in prim plan vechi probleme, sperand ca le vei repeta, ca vei incepe sa te ingrijorezi si ca vei sfarsi prin a fi prins "prin cuvintele gurii tale" (Proverbe 6:2). Toti cei care au fost scapati de Dumnezeu au trecut prin asa ceva. Satan nu are trucuri noi. Cand contraataca o face deseori prin imaginatie, inainte sa-ti dai seama, ceea ce ti-ai imaginat ieri vei incepe sa crezi astazi si vei deveni perfect convins maine. De aceea Biblia ne invata sa facem "orice gand .. rob ascultarii de Hristos" (vezi 2 Corinteni 10:5). Preia controlul asupra gandurilor tale inainte ca ele sa preia controlul asupra ta! Isus a spus: "Faca-vi-se dupa credinta voastra!" (Matei 9:29). Aceasta functioneaza atat in sens negativ, cat si pozitiv! Il poti infrange pe diavolul scotandu-ti sabia (care este Cuvantul lui Dumnezeu) si taindu-i capul cu ea!
___Psalmistul a inteles teama: "in mijlocul stramtorarii am chemat pe Domnul: Domnul m-a ascultat si m-a scos la loc larg. Domnul este de partea mea, nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni?" (Psalmul 118:5-6). Prorocul Habacuc a experimentat acelasi lucru: "Cand am auzit.. lucrul acesta, mi s-a cutremurat trupul .. eu tot ma voi bucura in Domnul, ma voi bucura in Dumnezeul mantuirii mele! Domnul Dumnezeu este taria mea.." (Habacuc 3:16, 18-19). Bucura-te, Dumnezeu spune: "S-a terminat". "Nenorocirea nu va veni de doua ori".