septembrie 09, 2008

CINEVA ARE NEVOIE DE CEEA CE DEŢII

"..ce am văzut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipăit cu mâinile noastre.." (1 Ioan 1:3)

___Cineva care îti este foarte apropiat în prezent are nevoie de ceea ce ai tu. Poate nu sunt constienti de asta, dar totusi au nevoie. Care este lucrul de care au ei nevoie? Hristos! "..ce am văzut si am auzit, aceea vă vestim si vouă, ca si voi să aveti părtăsie cu noi. Si părtăsia noastră este cu Tatăl si cu Fiul Său Isus Hristos" (1 Ioan 1:3). Dar înainte ca altii să fie atrasi la Hristos, ei trebuie să-L vadă mai întâi lucrând în viata ta. La urma urmelor, dacă încăltămintea pe care o ai în picioare nu pare confortabilă, de ce să dorească ei să o încerce?
___După acea întâlnire care i-a schimbat viata pe drumul spre Damasc, Dumnezeu i-a spus lui Saul din Tars: "M-am arătat tie, ca să te pun slujitor si martor atât al lucrurilor, pe care le-ai văzut cât si al lucrurilor pe care mă vei vedea făcându-le" (Faptele Apostolilor 26:16). Trebuie să întelegi un lucru: fiecare experientă pe care ai avut-o cu Dumnezeu are un scop, acela de a te face "slujitorul" si "martorul" Lui. Aceasta este misiunea ta! Dacă esti serios în această privintă, păzeste-ti limba! Nu vei câstiga niciodată oameni pentru Hristos dacă tot ceea ce aud din gura ta este "ce e rău" la biserică, la predicatori, la crestini, etc. După cum spune si zicala: "Crestinii nu sunt oameni perfecti, ci doar niste oameni iertati!" Biserica este un spital în care Isus, marele Doctor îi face întregi pe cei răniti, iar în vreme ce unii din biserică se simt bine, altii sunt la terapie intensivă. Dacă acest lucru este bine înteles si prezentat, oamenii ar trebui să fie atrasi la Isus si nu îndepărtati de la El. Asadar, care este slujba ta? Să-I fii slujitor si martor, aducându-i pe oameni la Hristos, Cel pe care L-ai văzut cu proprii tăi ochi si pe care L-ai atins cu propriile tale mâini; El va face restul!