septembrie 12, 2008

REZOLVĂ-ȚI PĂCATUL ACUM!

"..curateste-ma de pacatul meu" (Psalmul 51:2)

___Daca nu L-ai vazut niciodata pe Dumnezeu pedepsind neascultarea, cum poti crede ca El rasplateste ascultarea? Uita-te la David; el a comis adulter, fapt pe care l-a ascuns si pentru o vreme a prosperat. Dar amanarea consecintelor nu inseamna ca ai scapat de consecinte. Ele exista intotdeauna! Adevarul este ca David era pierdut, iar cand esti pierdut te porti ca un om pierdut. David si-a pierdut calea, si-a pierdut simtul aproprierii de Dumnezeu, si-a pierdut pace inimii si a pierdut respectul pentru altii.
___Pavel scrie: "Pacatele unor oameni sunt cunoscute si merg inainte la judecata, iar ale altora vin pe urma" (1 Timotei 5:24). Iata alegerea pe care o ai de facut: inainte sau dupa? Acum sau atunci? Daca esti intelept, rezolvi problema acum, cat mai este cu putinta.
___In urma pacatului lui David numele lui a fost defaimat, Batseba a ramas insarcinata,”sotia acesteia, conducator onorabil in oastea lui Israel, a fost omorat. Dar mai Mai de toate, pacatul lui David a fost impotriva lui Dumnezeu. Acesta este un adevar pe care avem tendinta sa-l uitam: "impotriva Ta, numai impotriva Ta am pacatuit si am facut ce este rau inaintea Ta" (Psalmul 51:4). Iata un gand plin de adevar: faptul ca rugaciunea de pocainta a lui David este facuta publica sugereaza faptul ca uneori pocainta ceruta este la nivelul faradelegii. Asculta rugaciunea lui: "Intoarce-ti privirea de la pacatele mele, sterge toate nelegiuirile mele! Zideste in mine o inima curata, Dumnezeule, pune in mine un duh nou si statornic! Nu ma lepada de la Fata Ta si nu lua de la mine Duhul Tau cel Sfant. Da-mi iarasi bucuria mantuirii Tale" (Psalmul 51:9-12). Te-a convins Dumnezeu de pacatul tau? Rezolva-l acum!