mai 21, 2009

CUM SĂ ÎMBĂTRÂNEȘTI ȘI SĂ DEVII MAI ÎNȚELEPT

"Spune ca cei batrani trebuie sa fie.. cumpatati" (Tit 2:2)
___Dale Evans (sotia lui Roy Rogers) L-a iubit pe Domnul Isus cu toata inima ei si s-a asigurat ca cei de la Hollywood stiu lucrul acesta, iata una din rugaciunile ei: "Doamne, Tu stii mai bine decat o stiu eu ca imbatranesc si ca intr-o buna zi voi fi batrana. Ajuta-ma sa nu devin prea vorbareata si mai ales pazeste-ma de obiceiul de a crede ca trebuie sa spun ceva despre fiecare subiect. Scapa-ma de nevoia de a incerca sa indrept treburile tuturor. Pazeste-mi mintea de recitarea detaliilor nesfarsite; da-mi aripi sa ajung la esenta. Cer bunatatea de a asculta relatarile despre durerile altora; dar pecetluieste-mi buzele cand vine vorba de propriile mele dureri si rani, caci ele cresc si placerea cu care le repet devine mai dulce pe masura ce trece timpul. Nu cer o memorie buna, ci o smerenie mai mare si mai putina ingamfare, mai ales cand amintirile mele se izbesc de amintirile celorlalti. Invata-ma ca din cand in cand ma insel. Tine-ma cu mintea limpede. Nu vreau neaparat sa fiu o sfanta, caci cu unii dintre ei e atat de greu sa traiesti. Dar femeia acra este unul din lucrarile de frunte ale diavolului. Fa-ma ganditoare, dar nu capricioasa, saritoare, dar nu autoritara. Cu vasta mea intelepciune, pare pacat sa nu o folosesc; dar Tu stii Doamne ca doresc putini prieteni la sfarsit. Asa ca te rog sa-mi dai abilitatea de a vedea binecuvantarile in incercarile neasteptate si bunatate in oamenii mai putin perfecti. Si da-mi harul sa le spun acest lucru, in Numele lui Hristos, Amin".