mai 18, 2009

PUTEREA PASIUNII (3)

"Oare nu stiati ca trebuie sa fiu in casa Tatalui Meu?" (Luca 2:49)
___Analizeaza viata lui Hristos. La varsta de 12 ani El le-a spus parintilor Sai: "Oare nu stiati ca trebuie sa fiu in casa Tatalui Meu?" Mai tarziu i-a anuntat pe ucenici: "trebuie sa lucrez lucrarile Celui ce M-a trimis" (Ioan 9:4). De remarcat cuvantul "trebuie". Isus a stiut ce este chemat sa faca si nu a ingaduit ca ceva sa-L impiedice. Cand iti stabilesti prioritatile in functie de pasiunea pe care ti-a dat-o Dumnezeu, risti sa fii inteles gresit si criticat de cei ce nu te inteleg sau care sunt manati de un alt fel de prioritati. Dar intreaba-te: "Prefer sa traiesc cu durerea riscului sau cu durerea regretului?"
___Dr. John Maxwell scrie: "La inceputul anilor 1970 mi-am dat seama ca talentele mele vor fi sporite si potentialul meu implinit numai daca imi indrept pasiunea spre prioritati. Imi pierdeam prea mult timp cu lucruri pentru care nu aveam nici talentul, nici pasiunea. Trebuia sa fac o schimbare; sa aliniez ceea ce simteam cu tarie vis a vis de ceea ce faceam. Aceasta a adus o uriasa transformare in viata mea. Nu mi-a eliminat problemele si obstacolele, dar mi-a dat puterea sa le infrunt cu mai multa energie si entuziasm. Peste 30 de ani m-am straduit sa mentin acea aliniere dintre pasiune si prioritati. In tot acest timp, aceste cuvinte m-au tinut pe cale: Sunt multe lucruri care imi atrag privirea, dar numai cateva care-mi atrag inima. Pe acestea vreau sa le urmaresc". Daca prioritatile tale nu sunt aliniate la pasiunile tale, incepe imediat sa faci niste schimbari!