iunie 07, 2009

BILLY

"Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii" (1 Corinteni 1:27)


___Scriind despre vremea in care era consilier in tabara biblica pentru adolescenti, Tony Campolo spune: "Baietii adolescenti au tendinta de a sacai un copil mai nefericit. In acea vara a venit randul unui baiat de 13 ani pe nume Billy, un copil care nu putea merge sau vorbi cum trebuie. Cand baietii din camera sa au fost alesi sa conduca inchinarea, au votat ca Billy sa fie vorbitorul. Pe el nu a parut sa-l deranjeze. S-a tarat spre amvon printre rasete si chicoteli si i-a luat ceva timp sa balbaie: I-sus ma.. iubeste.. si.. eu.. il iu-besc.. pe I-sus". S-a lasat o tacere de mormant si cand m-am uitat in jur am vazut baieti avand lacrimi care le siroiau pe obraji. Am facut multe in incercarea de a ajunge la inima acestor copii, dar nimic nu a mers. Am adus chiar si jucatori celebri de baschet a caror valoare a crescut de cand au inceput sa se roage, dar nu a avut nici un efect. Doar cand un copil cu nevoi speciale si-a declarat dragostea pentru Hristos totul s-a schimbat. Eu calatoresc mult si este uimitor sa intalnesc oameni care spun: "Nu cred ca va aduceti aminte de mine. Am devenit crestin intr-o tabara in care ati fost consilier si stiti ce a fost un punct de cotitura pentru mine?" Nu trebuie sa intreb. intotdeauna stiu ce urmeaza sa aud: "Billy!"
___Biblia spune: "Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca sa faca de rusine pe cele intelepte". Deci cand te concentrezi asupra lucrurilor pe care nu le poti face, adu-ti aminte: "puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita". Fa ceea ce poti, iar Dumnezeu va face restul! El iti va incununa eforturile cu succes.