martie 19, 2010

ASCULTĂ-L PE DUMNEZEU (1)

"Urechile tale vor auzi dupa tine glasul care va zice: "Iata drumul, mergeti pe ei!" (Isaia 30:21)


De fiecare data când pasesti prin credinta si încerci sa faci ceva, un glas dinlauntrul tau îti va sopti: "Ti-ai pierdut mintile. Nu esti în stare sa faci lucrul acesta. Micile realizari pe care le-ai avut au fost noroc chior; a fost o întâmplare ca te aflai la locul potrivit la timpul potrivit. Acum situatia te depaseste". Acest glas te va trezi la miez de noapte si îti va da dureri de cap. Îl poti auzi în fiecare sala de sedinte, încapere si la orice colt de strada. Este vocea fricii si ea nu joaca corect. Ea scoate dosarul esecurilor tale recente si staruie în domeniul celei mai profunde nesigurante ale tale.
Dar mai exista un glas; a lui Dumnezeu! El spune: "Nu te teme caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, caci eu sunt Dumnezeul tau. Eu te întaresc si tot Eu îti vin în ajutor, eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare" (Isaia 41:10). Faptul ca îti pleci urechea sa auzi glasul lui Dumnezeu nu înseamna ca problemele tale sunt rezolvate automat sau ca cealalta voce paleste. Nu, ci mai degraba e ca si cum ai avea o conversatie intima cu un prieten apropiat într-un loc aglomerat si galagios. Poate sunt si alte glasuri în jurul tau, dar nu le auzi pentru ca esti foarte atent la ce îti spune prietenul tau. La fel este si cu glasul lui Dumnezeu. Fie ca îti vorbeste printr-un verset sau printr-un prieten sau prin circumstantele vietii, El comunica întotdeauna cu o inima care îl cauta. Promisiunea Lui pentru tine este aceasta: "Urechile tale vor auzi dupa tine glasul care va zice: "Iata drumul, mergeti pe el!" Un singur cuvânt de la Dumnezeu îti poate schimba întreaga perspectiva. Asa ca astazi fa-ti timp sa asculti glasul lui Dumnezeu.