martie 14, 2010

CALEA SPRE TRON (6)

"Am gasit pe David .. om dupa inima Mea" (Faptele Apostolilor 13:22)


Viata lui David poate fi rezumata prin urmatoarele cuvinte: "îl iubesc pe Dumnezeu foarte mult si orice îmi cere El sa fac, voi face". Poti tu face o asemenea declaratie?
Toti vom muri, dar nu toti traim pe deplin. Biblia spune: "Iata cele din urma cuvinte ale lui David" (2 Samuel 23:1). Ultimele cuvinte ale unui om sunt socotite a fi cele mai importante cuvinte ale sale. În timpul vietii lui, unul dintre fiii lui David a violat-o pe sora lui, un alt fiu l-a ucis pe altul, sotia lui i-a întors spatele, cel mai bun prieten al lui l-a tradat, împaratia i-a fost luata, socrul sau a încercat sa-l omoare, familia l-a respins si a petrecut mult timp ascunzându-se în pesteri. Acum el ne va vorbi pentru ultima data. Despre ce oare? Despre Goliat, Saul, Batseba? Nu, asculta: "Iata cele din urma cuvinte ale lui David. Cuvântul lui David, fiul lui Isai, cuvântul omului care a fost înaltat sus de tot, cuvântul unsului Dumnezeului lui lacov, cuvântul cântaretului placut al lui Israel. Duhul Domnului vorbeste prin mine, si cuvântul Lui este pe limba mea. Dumnezeul lui Israel a vorbit. Stânca lui Israel mi-a zis: "Cel ce împarateste între oameni cu dreptate, cel ce împarateste în frica de Dumnezeu, este ca lumina diminetii, când rasare soarele în dimineata fara nori; ca razele soarelui dupa ploaie, care fac sa încolteasca din pamânt verdeata. Macar ca nu este asa casa mea înaintea lui Dumnezeu, totusi El a facut cu mine un legamânt vesnic, bine întarit în toate privintele si tare. Nu va face El oare sa rasara din el tot ce este spre mântuirea si bucuria mea?" (2 Samuel 23:1-5). Aceste cuvinte au fost introduse în Scriptura pentru aceia dintre noi care mai avem pâna sa ajungem desavârsiti, dar ale caror inimi nu înceteaza sa înseteze dupa Dumnezeu.