iunie 08, 2010

Pacea Domnului nostru Isus Hristos să vă inunde inima și întreaga ființă, prin Duhul Sfânt!

“Spalati-va deci si curatiti-va! Luati dinaintea ochilor Mei faptele rele pe care le-ati facut! Incetati sa mai faceti raul! Invatati-va sa faceti binele, cautati dreptatea, ocrotiti pe cel asuprit, faceti dreptate orfanului, aparati pe vaduva” (Isaia 1:16-17)
V-as spune despre ce mi-a schimbat mie viata, si ce am gasit de mare valoare pentru cresterea spirituala: RUGACIUNEA, si anume cinci pasi in rugaciune :
1. Lauda si multumirea: lauda fiind focalizarea pe atributele CELUI PREAINALT si adorarea LUI, apoi multumirile aduse pentru ceea ce face zilnic pentru mine si ceilalti;
2. Marturisirea zilnica cu specificatia: iarta-ma Te rog si curateste-ma, daca ramanem doar la iertare... nu am realizat mare lucru;
3. Rugaciunea de mijlocire, specific, dar si general;
4. Rugaciunea pentru mine, crestere spirituala, biruinta;
5. TACI IN PREZENTA DOMNULUI si-IL rogi ca si EL sa-ti vorbeasca, sa-ti puna in minte planul LUI pentru acea zi, sau pur si simplu sa vorbeasca ce doreste El. La inceput nu auzeam neaparat glasul,dar imi punea in minte lucruri la care trebuia sa renunt pentru a-I auzi glasul, sau lucruri pe care trebuia sa le fac spre slava Lui... uneori deschideam Biblia si ma mustra, Duhul Sfant ma sensibiliza cu privire la ceva anume. L-am rugat pe Domnul sa-mi arate ce pacate am de marturisit, si de parasit, evident... si am fost uimita cate mi-a aratat!!!
De cate ori deschideam Biblia gaseam cate ceva! Dar orice marturisire trebuie sa fie specifica si insotita bineinteles de cainta. Recunoaste pacatul pe nume, si impotriveste-te pana la sange!
NU UITA: orice chemare a Domnului inseamna PUTEREA DE A INFAPTUI CEEA CE TE CHEAMA SA FACI, nu te teme de nimic! EL a facut totul si face totul.
Azi pentru salvarea ta, trebuie doar disponibilitatea ta, si sa-L lasi sa lucreze in viata ta! Domnul sa faca aceasta! AMIN! Spui si tu? AMIN !!!
Anonim