august 20, 2010

ÎNVAȚĂ SĂ TE ÎNCREZI ÎN DUMNEZEU

“Nu va ingrijorati dar de ziua de maine, pentru ca ziua de maine se va ingrijora de ea insasi. Ajunge zilei necazul ei.“ [Matei 6:34]

Vi s-a intamplat sa aveti atacuri de ingrijorare si chiar de panica? Credeti in Dumnezeu si totusi uneori ingrijorarea va tulbura, chiar va doboara.
Pana anul acesta nu am stiut ce sunt atacurile de panica. Am cunoscut diferite tipuri de stres, ingrjorari, dar panica nu. Apareau cand ma asteptam mai putin, deseori dupa timpul meu de partasie de dimineata cu Dumnezeu. M-am speriat.
Citind acest verset mi-am reamintit ca elefantul se mananca bucata cu bucata, iar zilele se traiesc cate una odata. Daca insist sa ma ingrijorez, trebuie sa o fac doar pentru ziua de azi, doar pentru 24 de ore. Asta nu exlude planificarile pe termen scurt, mediu si lung. Dar impune flexibilitate si o doza mai mica de ingrijorare, doar pentru ziua de azi. Asta impune incredere in Dumnezeu care se descurca bine cu toate itele universului si ale istoriei, deci si cu problema ta, coplesitoare pentru tine, maruntă pentru El.
Nu-ti mai distruge inima, trupul si relatiile cu ingrijorare pentru tot restul vietii tale! Nici macar nu stii cand se termina. Ajunge zilei necazul ei. Pe celelalte lasa-le in grija lui Dumnezeu! Se descurca. Are experienta de cateva mii de ani cu tot soiul de oameni.

Daniela