august 15, 2010

DUMNEZEU VORBEȘTE, DESCHIDE-ȚI URECHILE!

„Dumnezeu vorbeste insa cand intr-un fel, cand in altul, dar omul nu ia seama.“ [Iov 33:14]

Ati observat cat umor are Dumnezeu cand ne raspunde la anumite rugaciuni? Ma rog de mai multa vreme pentru o minune pentru ca singura nu pot rezolva o anumita problema. Intrebarea mea e deseori: oare va vrea Dumnezeu sa faca minunea?
Cu framantarea asta in inima, am mers duminica seara la biserica. Dupa inchinare si rugaciune, a urmat o marturie scurta a unui pastor pe care biserica il sustine, apoi predica (un pic cam lunga), iar apoi o ultima marturie a unui invitat. Mai erau 15 minute pana la 20, iar eu trebuia sa ma grabesc dupa aceea pentru o vizita. A inceput marturia invitatului si a trecut ora opt, a trecut si opt si un sfert, si opt jumate, la noua si un sfert am plecat repede in vizita, dar invitatul a continuat nu stiu cat. Marturia fratelui era frumoasa şi plina de umor, adunarea radea cu pofta, iar eu schitam un zambet fortat si ma rugam sa termine mai repede. Pas, rugaciune neascultata. Iar omul continua “Si Dumnezeu a facut o minune”, iar dupa cateva minute “Dumnezeul nostru este atotputernic si face minuni si azi”. Asta i-a fost refrenul o ora si jumatate cat l-am ascultat. Pe drum spre familia careia ii promisesem ca o voi vizita, mi-a revenit refrenul acelui om: “Dumnezeu face minuni”. Toata seara Dumnezeu imi spuse ce il rugasem sa-mi spuna, dar nu auzisem.
Ce iti infunda urechile de nu-L mai poti auzi pe Dumnezeu? Dumnezeu vorbeste uneori prin oameni care ne irita, prin situatii neplacute sau fericite, prin animale, prin nori... Elibereaza-ti inima de stres, de graba si deschide urechile si ochii. Dumnezeu iti raspunde la rugaciuni!

Daniela