august 02, 2010

OPRIȚI-VĂ ȘI EVALUAȚI!

“Opriti-va si sa stiti ca Eu sunt Dumnezeu: Eu stapanesc peste neamuri, Eu stapanesc peste pamant. Domnul ostirilor este cu noi. Dumnezeul lui Iacov este un turn de scapare pentru noi” [Psalmul 46:10–11]

Sunt versete cu care avem probleme in primii ani de credinta, mai ales daca sunt opuse temperamentului nostru. Pentru o persoana dinamica acest verset si altele care ne indeamna sa ne oprim sunt chiar neplacute, pana cand… Pana cand Dumnezeu aduce in vietile noastre momente in care ne obliga sa ne oprim. Pot fi drame personale, esecuri in relatii sau cariera, boli si multe altele. Iar atunci ne oprim. E o frana brusca, pe care n-am anticipat-o, pentru care nu ne-am pregatit. Centura de siguranta ne strange, iar daca n-o avem, dam cu capul de volan, de bord, chiar de parbriz, pentru a continua metafora.
Dupa ce Dumnezeu a adus in viata mea un astfel de moment, m-am ales cu o depresie de toata frumusetea. M-am oprit, dar n-am mai putut sa ma urnesc din loc multe luni. M-am oprit, mi-am cercetat viata si relatiile si mi-am dat seama ca eram aproape de ruina.
Momentele de oprire sunt necesare pentru a ne evalua viata, evolutia, directia, pentru a ne reaminti cine este Dumnezeu in Univers si in universul nostru personal. Cand nu te mai poti opri din cauza carierei sau a unor relatii, ai o problema. Te va ajuta Dumnezeu sa te opresti. Dar in aceste conditii nu stii cat de lunga va fi oprirea. Opreste-te singur periodic si priveste-L pe Dumnezeu.

Daniela