septembrie 10, 2010

ISTORISESTE MINUNILE LUI

„Voi lauda pe Domnul din toata inima, voi istorisi toate minunile Lui. Voi face din tine bucuria si veselia mea, voi canta Numele Tau, Dumnezeule, Prea Inalte.“ [Psalm 9:1-2]

Dupa o perioada lunga de depresie si apatie, Dumnezeu s-a atins de mine. Unul din primele semne vizibile a fost ca am inceput sa cant tot timpul, iar cand sunt pe strada ma multumesc sa fredonez.
Cele doua riduri noi si firele albe care mi-au aparut in urma depresiei imi raspund suparate din oglinda sau vitrina si-mi amintesc ca viata e grea si nedreapta. Au dreptate ridurile si firele mele albe proapsete. Viata e grea si nedreapta, dar Dumnezeu este bun si indurator si nu ma pot opri sa-L laud pentru ca s-a atins de mine. E o minune ca nu am ajuns pe mana psihiatrilor, e o minune ca mi s-a dezghetat inima, e o minune ca suport oameni in jurul meu, e o minune ca cei care ma urau au ingropat securea razboiului, e o minune ca am reprimit ceea ce credeam pierdut pentru totdeauna. Dumnezeu a facut atatea minuni pentru mine si in mine. Acum ma rog sa nu obosesc sa-L laud pe Dumnezeu, sa nu obosesc sa-I povestesc minunile facute pentru mine si pentru cei de langa mine.
Tu ai obosit sau inca nu le vezi?


Daniela