septembrie 07, 2010

NU TE OPRI DIN LAUDE PENTRU DUMNEZEU

„Binecuvantat este Domnul Dumnezeul lui Israel, pentru ca a cercetat si a rascumparat pe poporul Sau.“ [Luca 1:68]

Nu mai e la moda sa lauzi pe cineva sau ceva. Suntem setati sa vedem si sa criticam tot ce nu merge bine. Si am devenit atat de experti in asta, incat nu mai vedem ce merge bine, iar fata de minunile pe care le face Dumnezeu am devenit orbi ca niste cartite. Am ajuns atat de setati pe critica, incat nici Dumnezeu nu mai scapa. Daca cumva scapa de critica, uitam sa Il laudam. Pe ceilalti ii laudam doar cand sunt bebelusi, apoi brusc nu mai sunt buni de nimic. Am avut o perioada in care am uitat sa-L laud, iar in timpul de rugaciune veneam cu lista cu probleme pe care o avea de rezolvat. Erau atatea lucruri care nu mergeau bine… Pana cand am redescoperit frumusetea lui Dumnezeu si faptul ca merita laudat. Merita laudat nu doar pentru ca se ocupa de o buna parte a problemelor de pe lista mea de rugaciune, ci pentru Cine este El: pentru planul lui de mantuire, pentru harul Lui, pentru caracterul Lui. Dumnezeu ne-a cercetat si ne-a rascumparat, Dumnezeu ne-a dat sanatate, Dumnezeu a oprit seceta, Dumnezeu ne-a dat un loc de munca, Dumnezeu ne-a dat unul sau mai multi prieteni si frati, Dumnezeu ne-a dat o casa sau o chirie convenabila, bani pentru studii, putere sa lucram pentru El, inimi sensibile, pentru… si lista poate continua cu ce a facut El pentru lume, pentru familia ta si pentru tine.
Nu te opri din laude pentru Dumnezeu! E vrednic si merita toate laudele!





Daniela