decembrie 21, 2010

MAI ESTE O VESTE BUNA

“Astazi in cetatea lui David vi s-a nascut un Mantuitor, care este Cristos Domnul.” Luca 2:11 …”Nu este aici, ci a inviat.” Luca 24:6a Acest Isus, care S-a inaltat la cer din mijlocul vostru va veni in celasi fel cum l-ati vazut mergand in cer.” [Faptele Apostolilor 1:11]


“No news, good news. Nu sunt vesti, sunt vesti bune”, spune un celebru proverb Americam. Multi parinti cunosc proverbul pe propria piele. Cand copiii nu dau niciun semn de viata, inseamna ca sunt bine. S-au obisnuit ca suna sau vin acasa doar cand au probleme.
Dumnezeu nu doar ca asteapta vesti de la noi, dar ne si trimite vesti. Iar cele mai frumoase sunt ca ni s-a nascut un Mantuitor, ca acest Mantuitor a inviat si ca va reveni. Stirile pozitive nu prea au ecou in media. De impact sunt stirile negative. Din fericire Dumnezeu ne trimite stirile Lui bune: ni s-a nascut un Mantuitor, a inviat si va reveni. Voi trece stirea pe ignore cum fac cu altele? Mai sunt constient ca am nevoie de un Mantuitor? Si daca tot am un Mantuitor ce fac cu El? M-am plictisit cu El pentru ca uneori e monoton si nu are umor, nu e tolerant sau din contra e prea tolerant? Ma incomodeaza ideea ca nu ma descurc singur si ca am nevoie de un Mantuitor?
Se apropie Craciunul si ne vom saluta din nou atat de frumos „Cristos s-a nascut!“ Inseamna asta ceva pentru mine si cei dragi ai mei? Vestea buna e pentru tot “norodul”. Dumnezeu sa o faca veste buna pentru cei pe care ii iubim!

Daniela



AMR: 3 MEDITATII