decembrie 22, 2010

TOTUSI…

“Pe cine altul am eu în cer afară de Tine? Si pe pământ nu-mi găsesc plăcerea în nimeni decât în Tine.” [Psalm 73:25]

Cand nu am timp sa-i ajut pe altii, Tu, imi dai totusi oportunitatea sa le fiu alaturi.
Cand nu am dorinta sa fac prea multe, totusi esti aici cu mine si pui entuziasm in inima mea.
Sunt uimita de Puterea pe care o descoperi in inima mea…
Azi, spre exemplu:
Nu am cucerit tari si totusi simt victoria in viata mea.
Nu am mutat muntii de pe harta si totusi simt puterea cum se scurge prin venele gandirii si ale inimii.
Nu stie nimeni despre mine cu ce ma lupt si care este viata mea, nimic nu se spune la sitiri despre mine si totusi, TU, Dumnezeu Unic si Imparat al Imparatilor, ma cunosti atat de bine.
Nu am ochii indreptati spre stiinta si filosofie si totusi cei din jurul meu imi spun ca ai pus intelepciune in inima mea.
Nu am comori sau conturi pline de bani si totusi sunt asa implinita ca si cum am tot ce este in lumea aceasta.
Nu am case sau masini, dar am oportunitatea sa investesc in viata adolescentilor si tinerilor. Astfel, ei sunt avutia mea, pe care mi-ai incredintat-o, pentru toata viata.
Azi cand an inteles inca odata ca nu conteaza proiectul, ci oamenii pe care ii am in echipa…
Azi cand am realizat ce BOGATII mi-a incredintat – OAMENII, care sunt cununa creatiei Tale.
Si totusi eu nu sunt nimic mai mult decat un om imperfect, dar pentru care Ti-ai dat Fiul, in care ai hotarat sa investesti din plin, pe care doresti sa-L faci asemenea Tie.
FARA TINE NU AM NIMIC.
FARA TINE SUNT NIMIC.
FARA TINE NU STIU CUM SA LUPT.
FARA TINE AS MERGE INTR-O DIRECTIE GRESITA…

Multumesc.. Tata!

Virginia Greceaniuc

AMR: 1 MEDITATIE