decembrie 24, 2010

NU TE TEME

"Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îti vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare." [Isaia 41:10]

Încă de mici copii învătăm ce înseamnă despărtirea, pierderea, absenta cuiva din viata noastră. Încet, încet, ne asteptăm să fim abandonati, trădati, refuzati, dezamăgiti de fiecare persoană... chiar si de Dumnezeu! Teama aceasta ne macină si ne răscoleste adesea, pentru că uităm că El este cu noi, că El este DUMNEZEU cel iubitor!
Când problemele vin peste noi si nu reusim să le dăm de capăt, Îl strigăm, Îl căutăm, dar în disperarea noastră nu ne dăm seama că El era deja cu noi în tot acel timp si încă este si-n clipa de fată!
Oamenii sunt oameni, El este Dumnezeu. Domnul Isus stia că va fi trădat, abandonat, batjocorit de oameni. Dar Tatăl I-a fost alături...
Nu te teme, Dumnezeu priveste asupra ta! Nu-si mută privirea spre altceva, ci îti acordă maximă atentie si sustinere si dragoste. Îti cunoaste slăbiciunile, si pe-ale celorlalti, de asemenea, de aceea îti cere să nu te temi pentru că El este cu tine...

„Si eu nu mă tem...”







Diana T., Timisoara