februarie 10, 2011

ACCEPTA HRANA CURATA(2)

"Elisei a zis: "Luati făină." A aruncat făină în oală, si a zis: "Dă oamenilor acestora să mănânce." Si nu mai era nimic vătămător în oală." [2 Împărati 4:41]

Da, e drept că adevărul doare, de aceea unii îl refuză, scuzându-se: „dar si eu sunt crestin! Nu cred că e chiar asa, nu cred că e doar Calea asta, trebuie să fie si altele mai „usoare”!...” totusi, dacă nu-ti scoti păcatul la lumină, prin mărturisire, stând fată în fată cu un om al lui Dumnezeu, păcatul te va „lega de picioare” si-ti va aduce moarte vesnică.
Multumesc astăzi Domnului Isus pentru acestă cale strâmtă, a mărturisirii păcatului fată în fată cu un om al lui Dumnezeu, o cale pe care cu greu m-a convins El să merg pe ea… si îi multumesc că tot El a scos omul acela în fata mea, fiindcă sunt si azi multi "lupi răpitori" chiar că par trimisi de Dumnezeu... dar celui cu inima sinceră Dumnezeu îi răspunde la rugăciuni...
Îmi amintesc cum deseori ziceam si eu (ca si fariseii de pe vremea Domnului Isus): „Eu sunt copil de Dumnezeu, nu cred că doar asa… cum spun acestia… ajung în Cer... Nu e Domnul Isus pentru toti la fel?” dar vorbeam asa pentru că nu vroiam să mă smeresc, si nimeni nu m-ar fi convins vreodată să mă întorc si să-mi pun trecutul în ordine, să spun: „iartă-mă” celor cărora le-am gresit, sau să accept să-i iert pe cei care au gresit fată de mine… până n-am acceptat să merg pe calea aceasta, a mărturisirii păcatului meu, fată în fată cu un om al lui Dumnezeu… si, desi a fost greu… merită!

Cristina