februarie 11, 2011

HARUL MEU ÎTI ESTE DE AJUNS!

“ […] Harul Meu îti este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvarsită.” [2 Corinteni 12:9]

Fie că vrem sau nu, momentele dificile fac parte din viata noastră pe acest pămînt. Clipele în care ne simtim vulnerabili sau poate chiar neputinciosi în fata problemelor acumulate pe parcursul unei singure zi, sunt nelipsite din viata fiecăruia dintre noi.
Cu sigurantă si tu ai experimentat acest lucru si nu esti străin fată de toate acestea… Aminteste-ti, numai, cît de mult ti-ai fi dorit, ca cineva să îti fie alături, să te asculte si să-ti dea o sperantă, să-ti spună o vorbă de mîngîiere, atunci cînd ai primit o veste ce te-a marcat pentru o bună bucată de timp.
Biblia ne arată că Dumnezeu doreste să fie Acea Persoană care să ne fie alături si El îti spune astăzi: “ […] Harul Meu îti este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvîrsită.” Acelasi lucru i l-a spus lui Pavel si ti-l spune si tie astăzi!
Deci nu uita: Chiar dacă situatia pare să te depăsească, Dumnezeu îti spune: “ […] căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvîrsită.”
Binecuvîntat să fie Domnul, căci chiar si atunci cînd suntem slabi, datorită dragostei Sale, totusi suntem tari! „ [...] căci cînd sunt slab, atunci sunt tare. “ [2Corinteni 12:10b]

Anonim