octombrie 12, 2011

USA INCUIATA (2)

„Simon Petru mergea după Isus; tot asa a făcut si un alt ucenic. Ucenicul acesta era cunoscut de marele preot, si a intrat cu Isus in curtea marelui preot. Petru insă a rămas afară la usă. Celălalt ucenic, care era cunoscut marelui preot, a iesit afară, a vorbit cu portărita, si a băgat pe Petru inăuntru. Atunci slujnica, portărita, a zis lui Petru: "Nu cumva si tu esti unul din ucenicii omului acestuia?" "Nu sunt", a răspuns el. [Ioan 18:15-17]

De fiecare dată cand fortăm o usă inchisă, neacceptand Dumnezeu a inchis usa aceea spre binele nostru, vom interveni la oameni, ca ei ne ajute ni se indeplinească dorintele, insă trebuie stim dacă nu asteptăm ca Domnul deschidă usa la vrema hotărată de El, fortăm Mana lui Dumnezeu, care a blocat intrarea noastră in locul acela, El stiind mai dinainte ce va urma facem, dorind ne protejeze astfel.
gandesc si eu ce folos am cand, de multe ori, Domnul Isus tine in fata unei usi inchise, de care nu pot trece prin proapria-mi putere si mai stiu si de cate ori, in trecut, am incercat fortez intrareasi am alergat la oameni ajute intru, dar m-am simtit tinută cu putere de maini, Domnul dorind ca eu răman pe loc, si n-am cum indepărtez usa inchisă din calea mea, iar Mainile acelea nu le puteam refuza, stiind ele S-au lăsat bătute in cuie pentru mine. Insă, doar pentru nu le dădeam la o parte, nu inseamnă si bucuram de bariera aceeape care n-o puteam indepărta!
De zeci de ori, poate chiar sute de ori, am pus intrebări Domnului Isus, argumentandu-mă: fie nu inteleg de ce lucreaza asa, fie nu cred iese ceva bun in viata mea prin interzicerea aceea, fie m-am săturat de prea multă viclenie, fie n-am pe nimeni intervină pentru mine…, dar n-am stiut vorbind astfel de fapt am dispretuit voia Domnului Isus pentru mine, insă acum stiu doar Mana Lui incuie si tot Mana Lui descuie orice usă inchisă din viata mea.
Stiu si eu nu e deloc plăcut te zbati din toate puterile si cauti in toate colturile si sub toate pietrele o cale de a iesi din situatia in care te afli acum, sau din locul in care esti acum. Nu e deloc usor accepti toate lucrurile lucrează impreună spre binele celor ce-L iubesc pe Domnul Isus, dar chiar dacă stii cu mintea, pe tine te doarebinele prin care trecisi oricat te străduiesti accepti e bine, totusi nu poti intelege ce poate iesi bun din lucrul acela.
Insă, acesta este războiul pe care trebuie -l purtăm cu firea noastră, iar atunci cand vom intelege adevărul acesta, nu ne mai apartinem nouă, ci Aceluia care nu S-a dat inapoi ca moară pentru noi, sacrificandu-Se pe Sine, cu sigurantă ne vom opri din murmure si cartire, din răzvrătire si din vaietele noastre de ”nu e drept!”, stiind ceea ce ni se intamplă este total sub controlul lui Dumnezeu, spre binele nostru vesnic.
Cristina