octombrie 13, 2011

USA INCUIATA (3)

„Simon Petru mergea după Isus; tot asa a făcut si un alt ucenic. Ucenicul acesta era cunoscut de marele preot, si a intrat cu Isus in curtea marelui preot. Petru insă a rămas afară la usă. Celălalt ucenic, care era cunoscut marelui preot, a iesit afară, a vorbit cu portărita, si a băgat pe Petru inăuntru. Atunci slujnica, portărita, a zis lui Petru: "Nu cumva si tu esti unul din ucenicii omului acestuia?" "Nu sunt", a răspuns el. [Ioan 18:15-17]


Nici lui Petru nu i-a folosit a „fortat usasi a intrat se incălzească la focul păganilor! Intrarea aceea i-a fost inlesnită de o portărită, care după ce l-a lăsat intre, l-a făcut pe Petru se compromită si, mintind, Petru s-a lepădat de Domnul Isus tocmai pentru a nu se pune rău cu femeia aceea.

Dorintele noastre neinfrante, frica de oameni si compromisul ne duc la cădere, ele ne despart de Domnul Isus si ne fac ne lepădăm de El, prin atitudinile, cuvintele si faptele noastre. De aceea cred mai bine este acceptăm voia Domnului Isus, renuntand la voia noastră proprie, decat primim acces pe usa aceea si acolo constatăm ne-am indepărat de Domnul Isus.

Domnul poate rezolva orice lucru pentru noi, dar dacă astăzi totusi usa rămane inchisă, inseamnă nu este voia Lui sa intram acum pe ea, de aceea acceptăm planul Lui cu noi, plan care poate nu pare prea măret si nici nu pare a avea un ”sfarsit fericitdar cu sigurantă este ceea ce El a dorit pentru binele nostru.

Dar nu este de mirare cine nu acceptă planul lui Dumnezeu cade in depresie, asa eu am ales accept lucrurile asa cum sunt, lucruri pe care, desi eu nu le inteleg intotdeauna cum lucrează binele in viata mea, stiu totusi Impăratul meu le-a ales pentru mine si dacă asta vrea El, atunci El stie mai bine.

Am ajuns la concluzia dacă tot zic ”m-am predatDomnului Isus si dacă tot ii cant frumos că-i dau inima si tot ce sunt, măcar asa fie si nu-L mint prin ceea ce-i cant. Tot ce am eu este al Lui, atat cat am si El are tot dreptul din lume facă ce vrea cu mine, pentru sunt a Lui si orice ar alege facă, pană si tină departe de cele mai dragi vise ale mele, este dreptul Lui!

Asadar, cheia fiecărei usi este in mana lui Dumnezeu si dacă esti cu toată inima ta un ucenic al Domnului Isus, indiferent ce s-ar intampla, poti fi sigur nimic nu-ti poate sta in cale dacă dorinta ta este -l glorifici pe Domnul tău, si usile din fata ta se vor deschide ca si usile automate, ori de cate ori te vei apropia.

Dar dacă usile nu se deschid inseamnă e planul lui Dumnezeu ca pentru o vreme rămană inchise, fiindcă astfel Domnul Isus te va impiedica inaintezi impotriva voii Lui, de aceea nu te descuraja: Domnul Isus deschide fiecare usă la timpul potrivit, nici prea devreme si nici prea tarziu, si de asemenea, Domnul iti va inchide toate usile care te-ar face ratezi voia Sa desăvarsită pentru viata ta. Supune-te Lui!

Cristina