decembrie 10, 2011

BINECUVANTARILE CERULUI (1)

„Si pe când istorisea Ghehazi împăratului cum înviase pe un mort, tocmai a venit femeia pe al cărei fiu îl înviase Elisei să roage pe împărat pentru casa si ogorul ei. Ghehazi a zis: "Împărate, domnul meu, iată femeia, si iată fiul ei pe care l-a înviat Elisei." Împăratul a întrebat pe femeie, si ea i-a istorisit faptul. Apoi împăratul i-a dat un dregător, căruia i-a zis: "Vezi să se dea înapoi tot ce este al femeii acesteia, cu toate veniturile ogorului, din ziua când a părăsit tara si până acum!" [2 Împărati 8:5-6]



Citind despre Sunamita ajutată în trecut de Elisei, care a mărturisit cu gura ei minunea pe care Dumnezeu o făcuse în viata ei, când în trecut îi înviase fiul, am înteles că Domnul Isus are nevoie si de mărturia mea, de a o vorbi celor de lângă mine, de a povesti lucrarea Lui, dorind să fiu un martor viu si sa vorbesc despre minunile Lui, trăite de mine, asa cum a mărturisit si femeia din Sunem.

Mă gândesc si la curiozitatea împăratului Ioram, de a auzi despre lucrarea lui Dumnezeu si cum insista el la Ghehazi sa-i povestească mai multe lucruri despre Elisei, dar mă gândesc si la impactul pe care l-a avut in inima lui chiar prezenta „minunii” în locul acela, când împăratul, cu urechile lui, a auzit-o pe Sunamita cum confirma ceea ce deja i se povestise despre învierea fiului ei.

Da, stiu că cititul Bibliei este bun ... dar nu doar pentru cunostinte generale, dar stiu că Scriptura ne învată să si ascultăm de Cuvânt, mai stiu si că e bine să mergem la biserică ... fiindcă suntem oameni si trebuie să socializăm, ne face bine să cunoastem alti oameni, să fim în comunitate, să avem cu cine schimba doua cuvinte…

Multi crestini gândesc asa astăzi, de aceea merg la biserică si tot asa am trăit si eu multi ani, crezând că e bine dacă asta fac, si nimic mai mult, de aceea multi crestini azi nu au idee ce înseamnă adevărata părtăsie, n-au idee ce înseamnă realitatea vietii de crestin, ci se străduiesc din răsputeri să nu piardă nici un program de biserică, ca si cum prezenta în biserică ar însemna totul…



Cristina