februarie 02, 2012

INTOARCE-TE DIN PACAT

“Să stiti că păcatul vostru vă va ajunge” (Numeri 32:23)



Aventura de o noapte a lui David cu Batseba s-a transformat într-un dezastru pe termen lung. În Psalmul 32 citim despre efectele păcatului asupra lui David. Ca o consecintă, el s-a simtit vinovat, rusinat si a avut chiar simptome fizice pentru că nu era curat înaintea lui Dumnezeu. Dar istoria nu se termină aici. Când proorocul Natan l-a confruntat, el s-a pocăit. După ce un an de zile si-a ascuns păcatul, David si-a venit în fire si L-a căutat pe Dumnezeu cu sufletul zdrobit.

Dacă vrei să stii cum să te întorci din păcat si fărădelege, fă ce a făcut David – pleacă-te pe genunchi, deschide Biblia la Psalmul 51 si roagă-te: “Ai milă de mine, Dumnezeule, în bunătatea Ta! După îndurarea Ta cea mare, sterge fărădelegile mele! Spală-mă cu desăvârsire de nelegiuirea mea, si curăteste-mă de păcatul meu!” (Psalmul 51:1-2).

Dacă nu stii sigur ce înseamnă pocăinta, poti rosti următoare rugăciune: “Doamne, îmi pare rău pentru păcatele mele. Iartă-mă în Numele lui Isus. Amin”. Adevărata pocăintă începe cu mărturisirea, ceea ce înseamnă că esti de acord cu Dumnezeu că ceea ce ai făcut este gresit si trebuie îndreptat. David s-a rugat: “împotriva Ta … am păcătuit si am făcut ce este rău înaintea Ta” (Psalmul 51:4). Pocăinta autentică înseamnă să recunosti că păcatul este mai întâi si mai presus de toate un afront la adresa lui Dumnezeu. Păcatul nu are scuze. Trebuie să spui: “Este problema mea si păcatul meu. Nu am fost obligat să cedez, dar am ales să fac asa. Nu pot da vina pe altcineva”.

Trebuie să te întorci din păcat sau ai de-a face cu cineva aflat în această situatie? De aici trebuie să începi.


Anonim