februarie 20, 2014

PENTRU CE PLANGI?

“<>, i-au zis ei, <>… Dupa ce a zis aceste vorbe, s-a intors si a vazut pe Isus stand acolo in picioare; dar nu stia ca este  Isus.” [ Ioan 20:13-14]

Intr-o dimineata geroasa de iarna m-am dus ca de obicei la cimitir. Ma rezemasem de nucul cel mare, sub ale carui crengi se aflau mormintele celor dragi, si citeam inscriptiile de pe crucile simple de lemn. Ma simteam parasita. Cat de mult imi doream linistea si pacea. Si de aceasta data m-a consolat Mantuitorul. Inaintea zorilor este intunericul cel mai mare. Un astfel de intuneric petrecusem la mormintele celor dragi. Am plans si chiar m-am certat cu Dumnezeu in sinea mea punand in fata acel: “de ce?”

Am plecat acasa si am luat Biblia. Am citit versetele de astazi. Cuvintele “dar nu stia ca este Isus” m-au impresionat puternic. La fel ca si Mariei, care plangea si nu-L cunostea pe Isus, mi s-a intamplat si mie. Nu-L cunoscusem din cauza lacrimilor si a durerii mele pe Acela care, cu mainile strapunse, mi-a venit in ajutor. Precum Maria, am cazut la picioarele Lui si mi-am varsat inima cuprinsa de spaima inaintea Lui. Am pus necazul meu, viata, chiar si pe mine la picioarele Mantuitorului, ca El sa fie Domn. Acest moment a devenit o piatra de hotar in viata mea.

Tu, care plangi, incredinteaza-ti viata acestiu Mantuitor, si lacrimile tale se vor preface in bucurie!