februarie 17, 2014

NU TE VA PARASI

“Domnul Dumnezeul tau va merge El Insusi cu tine, nu te va parasi si nu te va lasa.” [Deutronom 31:6]

Ce promisiune pretioasa! Ea este adresata poporului Israel. In Evrei 13:5, autorul citeaza aceste cuvinte intr-o forma mult mai directa: “Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi.” De aici rezulta ca aceasta promisiune este pentru toti credinciosii din toate timpurile.

Pentru zilele noastre, acest verset pare sa fie foarte potrivit. De cate ori nu citim in ziare despre copii neglijati de parintii lor! Auzim chiar despre bebelusi care sunt parasiti. In zilele noastre nu este ceva neobisnuit ca sotul sau sotia sa-si paraseasca partenerul si copiii. Chiar si cei care sunt casatoriti de decenii, nu sunt exclusi de la astfel de experiente distrugatoare. Atat de departe poate merge omul.

Dar Dumnezeu a spus: “Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi.” Aceasta este o promisiune neconditionata. Fie ca abia acum L-am primit pe Domnul Isus Christos prin credinta, fie ca Il cunosteam de multi ani ca Mantuitorul si Domnul nostru, promisiunea Sa are intotdeauna valabilitate, si anume ca nu ne va parasi si nu ne va lasa niciodata. De aceea putem spune cu indrazneala: “Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica? Ce poate sa-mi faca omul?”