octombrie 28, 2014

DIN DRAGOSTE

“Noi am cunoscut dragostea Lui prin aceea ca El Si-a dat viata pentru noi.” [1 Ioan 3:16]

        In timpul revolutiei franceze, un tanar de origine nobila a fost condus impreuna cu altii spre locul de executie. Cand a fost strigat numele tanarului, iesi un alt barbat din randul celor condamnati si se preda judecatorului in locul celui strigat. Dupa executarea sentintei groaznice, ramase spre mirarea judecatorului acel tanar, si deoarece nu-si putea explica acest lucru imediat, a fost trimis pentru un timp din nou in inchisoare. La scurt timp dupa aceasta, toti intemnitatii au fost gratiati, iar tanarul nobil pleca bucuros spre casa. Deoarece nu si-a gasit tatal acasa, a deschis usa biroului sau, dar nici acolo nu era. Pe birou a gasit o scrisoare adresata lui personal, scrisa de mana tatalui. Tremurand o ridica si citi: “Dragul meu fiu, n-am putut suporta gandul ca tu trebuie sa mori asa de tanar; de aceea am ispasit pentru tine in momentul decisiv. Eu sunt in varsta si nu mai am mult de trait, nici nu mai pot face mult bine. Dar tu esti tanar si poti fi de folos atat pentru casa ta, cat si pentru altii, cu ajutorul lui Dumnezeu. Paseste pe calea lui Dumnezeu plina de iubire si gandeste-te la tatal tau.”

        Si tu esti un pacatos condamnat la moarte, “fiindca plata pacatului este moartea” (Romani 6:23). Dar un Altul a pasit in locul tau si a suportat moartea si judecata pentru tine: Iszus Christos. Nu te misca aceasta dragoste?