mai 06, 2010

Domnul își are planul Lui chiar dacă noi nu îl înțelegem

“Doamne, Dumnezeule, multe sunt minunile si planurile Tale pentru mine: nimeni nu se poate asemana cu Tine. As vrea sa le vestesc si sa le trambitez, dar numarul lor este prea mare ca sa le povestesc.” (Psalmi 40:5)


Era vara lui 2009 cand un fratior drag trecea prin momente dificile. Sa te nasti epileptic, nu e o viata normala; sa faci crize de epilepsie, tot timpul sa te marginalizeze oamenii. Dar eu am avut binecuvantarea sa il cunosc mai indeaproape pe Claudiu, un tanar de 23 de ani, cu o vointa de fier, cu o inocenta de copil si cu o dragoste sincera fata de Dumnezeu. Boala nu face exceptii, si in urma unei crize puternice a facut infectie la creier. Era momentul sa imi vad Dumnezeul la lucru, si pe langa mijlocirea intregii biserici m-am simtit datoare sa sufar impreuna cu Claudiu, doar imi era cel mai bun frate. In urma infectiei a facut semipareza pe partea dreapta si starea lui se agrava pe zi ce trecea. Nu puteam concepe ideea sa il pierd pe Claudiu si am zis "Tata stiu ca Tu vei face ceva si astfel si credinta mea va creste cand se vor vedea minunile Tale". Dupa o luna de spitalizare prin miracol s-a curatit infectia de la creier si Claudiu era din nou printre noi in slujire. Dupa o luna incercarea l-a lovit iarasi si a ramas fara glas. Ma uimea puterea ce i-o dadea Domnul si atata optimism.
Intre timp a avut un vis in care Domnul i-a vorbit ca Il va lua acasa peste 3 vremi. A dat Domnul izbavire si din incercarea in care nu putea vorbi si in iarna a plecat impreuna cu alti tineri in misiune in Modova. A avut loc un accident si Domnul l-a luat acasa. Se implinisera 3 luni de cand avusese visul.
Viata e abur, important este ce lasam in urma. Prin aceasta intamplare am inteles ca planul Lui Dumnezeu este atat de intelept. Era nevoie de Claudiu acolo Sus si Domnul a stiut mai bine cum sa il scape de suferinta. Ulterior mai aflase ca avea si ciroza. Eu am fost asa de zidita sa vad cum lucreaza Tatal Nostru. Claudiu e in Sanul Domnului Isus, si asta ma face sa merg si eu mai departe ca sa ajung sa il reintalnesc. Minunat Domn avem! Incurajez pe oricine trece prin situatii asemanatoare sa nu descurajeze, Duhul Sfant al Lui Dumnezeu este in control. Noi doar sa luptam sa nu ramanem caldicei!
Mult har si biruinta!

Lavinia G