mai 03, 2010

Sursa mea de putere

“..Toata puterea mi-a fost data in cer si pe pamant” Matei 28:17
Imi place sa mi-L imaginez pe Domnul Isus, dupa Inviere, in Galileea, asemeni unui tanar campion ce a obtinut, in urma competitiei, medalia de aur, spunandu-le ucenicilor, “…Toata puterea mi-a fost data in cer si pe pamint...”; aceste cuvinte redau bucuria victoriei castigate, de El, in folosul ucenicilor ..al tuturor oamenilor, si urmeaza Marea Trimitere...
Exista o zi in viata noastra sa nu avem nevoie de aceasta putere a invierii castigata de Domnul Isus in urma Patimirii - a Rastignirii.. a Mortii? Astazi poate ai nevoie sa pastrezi pacea in minte si inima, poate domeniul relatiilor este destul de ravasit, poate nevoile materiale sunt atat de multe ca nu mai stii cum sa le faci fata, sau rezultatul analizelor te-a adus in fata unei prapastii. Poate totusi ai o zi linistita si gindul spre acest strigat de bucurie te mobilizeaza si te entuziasmeaza..
Si tot aici mai primim o alta promisiune extraordinara “Si iata ca Eu sunt cu voi, in toate zilele, pana la sfarsitul veacului” Nu este minunat sa ai aceasta promisiune, tu personal? Eu o am si va spun ca functioneaza. In curand se vor implini 7 ani de cand l-am pierdut pe fiul nostru cel mic - avea 21 de ani - in urma unui accident de automobil. Pierderea si despartirea au fost cumplit de grele.. .Fara aceasta Putere nu stiu cum as fi putut continua, cu toate incercarile care au urmat.
Slava Domnului pentru aceasta promisiune, care este o realitate pentru mine si poate sa fie si pentru tine : “Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pina la sfirsitul veacului”. Matei 28:20

Lidia P.