mai 07, 2010

Numai în Christos

"Eu sunt vita. Voi sunteti mlăditele." (Ioan 15:5a)


Slavit sa fie Numele Domnului că ne-a asezat în El! Slavit sa fie Numele Domnului ca ne face parte de atâtea promisiuni si de împlinirea lor în viata noastră. De foarte multe ori nu m-am bucurat de pozitia mea în Cristos, pentru că nu am stiut cine sunt cu adevărat.
Dacă Domnul e vita si eu mlădita, dacă eu ca si mlădită nu sunt despărtită cu nimic de El, atunci ceea ce este El si ce curge prin El, curge si prin mine! Dragii mei, chiar dacă păcatul vrea să ne prindă asa de usor avem la îndemână mărturisirea, pentru a înlătura păcatul!
În Domnul este belsug de dragoste, de pace, de întelepciune, de răbdare, de bucurie, de îndelungă răbdare, este VIATĂ DIN BELSUG! În loc să irosim investitia pe care Domnul a făcut-o în noi, haideti să lăsăm ca această viata din belsug să umple viata noastră si să dea pe dinafară!
Isus, Fiul Celui Preaînalt a găsit plăcut să locuiască în mine! Nu vrei de azi să intri în mostenirea pe care am primit-o? Puterea ce vine din Domnul
Isus e în tine!
Anonim