mai 02, 2010

Lasă totul în mâna Mea

"Ferice de cei ce-si pun taria in Tine, in a caror inima locuieste increderea" Psalmi 84.5
Un copilas intr'o dimineata, in timp ce mergea pe malul marii si in timp ce pasea prin nisipul fin simti o roca tare, se apleca sa vada ce este si cand colo vazu o scoica. O ridica si o aduse langa ureche si minunat din aceasta se auzira sunetele marii. De atatia ani scoica pastra in ea sunetul locului de unde fusese scoasa.
Intr-o vacanta baiatul pleca la bunici, undeva la munte, si isi aduse cu el pretioasa lui scoica. In timp ce urca pe munte cu bunicul lui acesta scoase din buzunar scoica lui pretioasa si o puse din nou la ureche. A ramas uimit de mirare cand din aceasta se auzira aceleasi sunetele minunate ale marii.
Asa cum scoica iti pastreaza sunetul marii si la munte si la mare, si noi, copiii lui Dumnezeu, trebuie sa ne pastram Sunetul si Pacea Cerului in orice situatie am fi.
Sunt in cautarea unui job si din toate directiile vin vesti proaste spre inima mea. Mi-am facut partea dar din interior parca ma lupt sa fiu tot acolo. Astazi Domnul mi'a vorbit astfel: Implica'te, munceste, dar apoi detaseaza'te si lasa totul in mana Mea. Pastreaza in inima ta doar increderea in Mine!
Cris
_______________________________
Marturie:

In urma cu multi ani, pe vremea cand eram tanara femeie, imi doream si eu sa am un copil al meu, conceput de catre mine. Copilul meu nu a vrut sa se nasca si sa vina in viata mea decit dupa foarte multi ani si dupa multe rugaciuni la Dumnezeu. Stiam ca rugaciunile mele se vor infaptui dar nu stiam cand.
La momentul stabilit de Dumnezeu ele s-au infaptuit si a aparut pe lume BAIATUL meu pe care il iubesc enorm. Pentru ca Dumnezeu mi-a aratat puterea Lui Ii multumesc in fiecare zi si El ma rasplateste cu o mare fericire care este unica pe lumea aceasta si anume aceea de a fi MAMA.
DUMNEZEU EXISTA si Il simt permanent in viata mea. Mamelor care va doriti copii, rugati-va la Dumnezeu si veti vedea minunea cu siguranta.
Dumnezeu sa va ajute.
Aura - Arad