mai 25, 2010

Dumnezeu asculta, tu staruieste!

Evrei 13:5b "Nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi."

Sunt un tanar, ca multi altii. Cu dorinta sincera sa Il slujesc pe Dumnezeu. Dar de multe ori ma gandesc ca lucrul acesta nu este usor. Si totusi Duhul Domnului lucreaza in viata mea si ma calauzeste sa nu renunt. Sa nu renunt la lupta, "Caci cel neprihanit de sapte ori cade, si se ridica, dar cei rai se prabusesc in nenorocire. (Prov.24:16)". Si uitandu-ma in urma vad ca multe din lucrurile care le-am facut din dorinta de a ma apropia de Dumnezeu nu erau cum dorea El. Dar, din cauza staruintei mele inaintea Domnului, am capatat indurare. Slava Lui! Dumnezeu, ma conduce, si prin Duhul Sau imi calauzeste rugaciunea, ma calauzeste in Cuvantul Sau si ma invata. Si sunt foarte multumitor. Inteleg acuma ca staruinta e de pret inaintea Dumnezeului nostru. Si nu mai inteleg lucrurile cu mintea, ci Domnul face ca "legea Lui sa se scrie in inima mea". Si asta ma face bucuros, imi creste si intareste credinta.
Nu pot sa neg faptul ca sunt entuziasmat. Dar vocea Duhului imi sopteste des in rugaciune: ai grija cu mandria, nu cumva sa iti atribui ceva din slava Domnului care si-o arata prin tine. Asa ca apropierea de Dumnezeu si staruinta nu e tot, dupa ce primesti putere trebuie sa intelegi bine ce zice David in Psalmul 2:11 "Slujiti Domnului cu frica si bucurati-va tremurand".
In concluzie, cuvantul lui Dumnezeu pentru tine, azi este: continua sau incepe sa staruiesti si cauta smerenia si Domnul te va folosi intr-un mod care Il caracterizeaza foarte bine: Minunat :) Domnul sa ne ajute pe toti! Amin

Anonim