mai 23, 2010

Ce faci cu povara ta?

“Si aruncati asupra Lui toate ingrijorarile, caci El insusi ingrijeste de voi.” (1 Petru 5:7)
Intr-o duminica dupamasa, m-am hotarat sa merg la biserica. Stiam ca nu am bilete de tramvai si am mers pe jos, o statie de tramvai, pana la chioscul de bilete. Mergand, am vazut din departe ca vine tramvaiul si am inceput sa alerg, sa apuc sa cumpar bilete si sa nu pierd tramvaiul, dar in timpul alergarii mele, aveam o geanta cu mine mai mare care era destul de grea si sincer, tare ma incetinea. In final, am prins tramvaiul si am ajuns cu bine.
Vreau sa va spun ca Dumnezeu mi-a vorbit prin aceasta pilda atat de simpla, astfel: “asa cum geanta ta, ti-a incetinit alergarea, si ai obosit mult mai usor, tot asa si atunci cand ai o povara, o ingrijorare, o apasare, te vor incetini din alergarea ta, din inaintarea ta pe calea Mea. Pentru a putea alerga cu usurinta, va trebui sa-Mi predai Mie povara ta, ingrijorarile tale, arunca-le asupra Mea, caci umerii Mei sunt puternici si le pot duce cu usurinta. “
Intr-adevar, pe Dumnezeu nu-L pot garbovi problemele noastre, indiferent cat de mari sau grele ar fi ele, in schimb pe noi ne-ar incovoia, rau de tot si n-am putea face lucrarea lui Dumnezeu, n-am putea ajuta pe altii, ca deja le avem pe ale noastre. Nu poti purta sarcina celuilalt, daca tu esti deja plin de dai peste.
Atunci cand predam Domnului tot, mintea si inima noastra sunt libere, usoare, atunci putem auzi Glasul Lui, care ne dicteaza ce trebuie facut. Este un MARE HAR pentru noi, sa stim si sa avem certitudinea caci INSUSI Dumnezeu se ofera sa ne ia poverile noastre. El nu trimite pe nimeni altcineva, in locul Lui, ci chiar El. Nu e minunat?
Vreau sa va incurajez, ca de fiecare data cand va confruntati cu vreo problema, cu vreun sentiment apasator pe inima, ridicati-va in numele Domnului Isus Hristos, chiar daca poate atunci nu simtiti sau nu puteti face aceasta, faceti-o totusi prin credinta si dati Domnului tot ce va apasa, sa vedeti cat de usori va veti simti si veti putea sa multumiti Lui pentru tot. Abia atunci va veti putea bucura IN Domnul!
Daca vom face astfel, zilnic, va fi ca un exercitiu fizic, care devine un antrenament si ne vom obisnui cu o astfel de atitudine sanatoasa.
Dumnezeueu sa ne ajute. Amin!
Felicia Pricope - Timisoara