mai 22, 2010

Rugăciune

"Dar eu catre Tine imi inalt rugaciunea, Doamne, la vremea potrivita. In bunatatea Ta cea mare, raspunde-mi Doamne, si da-mi ajutorul Tau." (Psalmul 69: 13)
As vrea sa locuiasca in mine o inima mai aleasa, mai plina de dragoste, de iertare, de pace. Atunci as putea mai bine sa Te slujesc prin faptele mele si sa m-apropi mai mult de Tine. Te laud ca esti Prietenul meu de aproape ce-atinge sufletul meu cu bunatatile Sale si ma-ndeamna sa lupt chiar si in momentele cele mai grele.
Si-Ti multumesc ca fericirile mele izvorasc din Tine, pentru ca Tu esti fericirea mea, iar eu iubesc perfectiunea, Ta care se descopera zi de zi mai noua pentru mine. Si-acum nu-mi mai sunt straine soaptele Tale, pentru ca am invatat sa privesc mai mult cu inima si cu acel gol ce l-ai pus in mine ca sa-L umpli la timpul potrivit cu Tine. Te vad in fiecare curcubeu si te miros in fiecare parfum de floare, Te simt in fiecare picur de ploaie ce m-atinge si te-aud in fiecare ras de copil. Stiu ca esti un Dumnezeu si-al lucrurilor mici, si-al celor mari, iar eu iubesc deopotriva si gandacul si cerul, pentru ca-n fiecare atom te oglindesti cu perfectiunile Tale.
Am invatat ca totul are o vreme si-o masura si nimic nu misca fara ca Tu sa poruncesti si vad bunatatile Tale oglindite in fiecare pas al fiintei mele. Doar un orb n-ar putea sa vada ca dincolo de ce se vede sta Cel nevazut care zice si totul ia fiinta. Iti multumesc ca si pentru mine este vremea sa Te vad prin credinta si Te laud ca-Ti faci timp sa-mi arati ca existi si prin natura si prin Cuvant. E timpul ca eu sa tac si Tu sa-mi vorbesti...
Anonim