iunie 03, 2010

Doamne cred!

“Caci fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui. Caci cine se apropie de Dumnezeu trebuie sa creada ca El este, si ca rasplateste pe cei ce-L cauta.” (Evrei 11:6)

Fascinat de viata* puternica de credinta a fratelui nostru George Müller am decis sa fac pasi de credinta mai mari: sarituri. Sa sar, si Domnul sa ma prinda :). Si m-am hotarat sa incep cu rugaciune, cu multa rugaciune si vin cu cereri mari inaintea Domnului Dumnezeul ostirilor! Cu uriasi mei, cu neamantuitii din familia mea si cu colegii mei de facultate. Cu mare dorinta de a-l vedea pe Dumnezeu la lucru. Si sa stiti ca asa a fost. Dumnezeu mi-a calauzit ochii spre acest verset din Evrei 11. Dupa ce l-am recitit de cateva ori, Duhul lui Dumnezeu mi-a descoperit ca partea a doua este aplicatia practica a primei parti: si raspundea la intrebarea: ce trebuie sa crezi ca sa fi placut lui Dumnezeu? Lucrurile astea deja faceau ceata in mintea mea.
Sa cred "ca l-am si primit (lucrurl cerut)" sau sa cred "ca El este". Duhul Sfant mi-a deschis ochii sa vad: Cine este Dumnezeu este mult mai mare decat ce face Dumnezeu. Cand vin cu probleme inaintea Domnului cerand rezolvare, de multe ori imi aduc aminte cum a lucrat Dumnezeu in trecut. Si atuncea zic repede: "Doamne cred!". Dar cand incep sa meditez la cine este Dumnezeu, nu pot sa ma grabesc sa deschid gura. Cand Il vad pe El, ma inchin, ma smeresc, cand Ii vad maretia, nu pot sa tac si incep sa Il laud. EL ESTE!! Deja problema mea, ramane pe locul doi, caci eu "umblu dupa lucrurile de sus". Si abia acuma pot sa zic "Doamne cred", stiind in Cine am crezut! Apropiindu-ma in felul acesta de Dumnezeu, Slava Lui cea mare face ca problema mea sa fie mica, si nu problema mea face ca Slava Lui sa scada!
Dumnezeu rasplateste pe cei ce-L cauta, mediteaza mai intai la ce este Dumnezeu, si apoi o sa fii deplin incredintat ca El, si rasplateste! Amin!
*"George Muller Delighted in God" de Roger Steer

Anonim