iunie 05, 2010

DUMNEZEU NE BINECUVANTEAZA ADESEA PRIN INCERCARI (2)

“ Fratii mei, priviti ca o mare bucurie cand treceti prin felurite incercari, care stiti ca incercarea credintei voastre lucreaza raabdare. Dar rabdarea trebuie sa-si faca desavarsita lucrarea, pentruca sa fiti desavarsiti, intregi si sa nu duceti lipsa de nimic. Daca vreunuia dintre voi ii lipseste intelepciunea, s-o ceara de la Dumnezeu, care da tuturor cu mana larga si fara mustrare si ea ii va fi data. Ferice de ceice rabda ispita caci dupa ce a fost gasit bun, va primi cununa vietii, pe care a fagaduit-o Dumnezeu celor ce-L iubesc.” Iacov 1:2-6, 12


Nu ingradi lucrarea lui Dumnezeu pe care o face in viata ta, nu-L ingradi sa foloseasca in viata ta numai oameni simpatici si placuti tie. Niciodata nu vei putea experimenta izvorul puterii de actiune a lui Dumnezeu, pana cand nu vei incerca imposibilul. Incearca sa umblii pe apa asemenea lui Petru.
- Iesi din barca! Dintre toti ucenicii din barca, doar Petru a savurat experienta umblarii pe apa, fiindca a indraznit sa incerce.
La urma, cand Dumnezeu a terminat lucrarea cu mine acolo, m-a incurajat prin urmatorul verset: - Marcu 5;19 - Du-te acasa la ai tai si povesteste-le tot ce ti-a facut Domnul si cum a avut mila de tine.
Dumnezeu Tatal ceresc este un Dumnezeu minunat, a lucrat atat de minunat in viata mea si doresc sa-L marturisesc, folosindu-ma de aceasta oportunitate. El mi-a dat putere sa pot lucra, m-a vindecat, cand eu imi asteptam acasa sfarsitul, El m-a dus in Austria, mi-a dat putere sa lucrez, investigandu-mi toata puterea, am invatat limba germana intr-un timp relativ scurt, incat am putut sa compun rugaciuni in nemteste pentru a ne ruga impreuna cu batranii, m-a salvat dintr-o criza financiara pe care numai El o putea face si am avut parte de o experienta extraordinara cu El, pe care nu mi-am putut-o imagina niciodata.
Dumnezeu poate lucra si in vietile voastre la fel de ingenios si v-o poate chiar transforma, sa deveniti folositori in slujba Sa.
Amin.


Foris G.