iunie 02, 2010

Dragostea lui Dumnezeu nu are limita!

” Pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, si legamantul Meu de pace nu se va clatina, zice Domnul, care are mila de tine.” (Isaia 53:10).

Dragostea lui Dumnezeu este fara numar.. e atat de mare incat nu poate fi comparata cu nimic. El ne-a iubit atat de mult incat nu a tinut cont de nimic, nu a contat durerea, bataia, umilinta ci doar NOI am contat pentru El.
Cand trecem prin incercari avem tendinta de a spune: ”Unde e Dumnezeu acum? De ce ma lasa sa trec prin asa ceva? De ce se ascunde acum cand am mai mare nevoie de El? De ce nu e aici? De ce? De ce?..
In loc sa aducem aceste lucruri si intrebari inaintea lui Dumnezeu cred ca lucrul cel mai important ar fi rugaciunea si asteptarea in liniste, si atunci cu siguranta Dumnezeu nu va intarzia sa-si faca voia la momentul potrivit.
Haideti sa-L lasam pe El sa hotarasca ce e de facut in cele mai mari incercari, si sa-L lasam sa-si implinesca El voia in viata noastra asa cum spune si cantarea ”Voia Ta nu voia mea sa se faca Doamne-n viata mea”, dar de asemenea sa-L lasam sa ne fie alaturi si la bucurii.
Cred si stiu cu siguranta ca Dumnezeu e mereu langa noi daca-L acceptam in viata noastra si de asemenea El e cu noi prin cele mai grele furtuni ale vietii, si tot El e cel care ”ne tine” sa nu cadem, caci dragostea lui Dumnezeu e atat de mare incat ”pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile” dar dragostea Dumnezeului nostru ”nu se va muta” de la noi.
Deci nu uita: La fiecare incercare, Dumnezeu e langa noi mai mult ca oricand!


Ella