septembrie 14, 2010

NU TE-NDOI DE CREDINCIOSIA LUI DUMNEZEU

„Mare este bunatatea Ta si se inalta mai pe sus de ceruri, iar credinciosia Ta pana la nori.“ [Psalm 108:4]

Cred ca fiecare dintre noi am avut prieteni care, la un moment dat ne-au dezamagit. Si au facut-o atat de bine incat ne-au zdrobit literalmente inima. Poate noi am fost astfel de prieteni care am frant inima celor care ne iubeau. Pur si simplu nu au/am reusit sa fie/fim credinciosi pana la capat, au/am clacat intr-un domeniu sau moment in care nu ar fi trebuit pentru nimic in lume sa o facem.
Credinciosia lui Dumnezeu este insa mai presus de credinciosia noastra. Se inalta pana la nori (traducerea Cornilescu)! Si daca luam literar expresia lui David, tot intrece credinciosia prietenilor nostri si a noastra. Poetic, asa cum e scris Psalmul, cumulat cu alte versete din Scripturi, credinciosia lui Dumnezeu intrece orice imaginatie. Pur si simplu te poti baza pe ea, oricat de misterios, uneori chiar capricios ti se pare Dumnezeu in modul lui de manifestare si de lucru. Bazeaza-te pe credinciosia Lui si invata tu insuti sa fii credincios/loial!





Daniela