septembrie 13, 2010

AVEM SLAVA PE PAMANT

"Gata imi este inima sa cante, Dumnezeule! Voi suna, voi canta din instrumentele mele; aceasta este slava mea!“ [Psalm 108:1]

Te-ai pomenit vreodata in situatii atat de confuze, de tulburi si totusi sa-ti vina sa canti pentru ca stii ca urmeaza ceva miraculos? Nu stii ce se intampla, incepi sa canti de-a binelea, iar apoi Il vezi pe Dumnezeu la lucru. Asa au aparut Psalmul acesta si geamanul lui, Psalmul 57, in viata mea. Iar in timpul cantarii, am descoperit finalul versetului: “aceasta este slava mea!”.
Dumnezeu ma atentioneaza de multe ori sa nu “atentez” la slava Lui, dar imi spune ca am slava eu insami atunci cand Il laud pe El. Pentru stima noastra de sine asta suna bine, pentru anturajul nostru mai putin, pentru ca e demodat sa-L lauzi toata ziua pe Dumnezeu sau sa-L faci pe El motivul tuturor actiunilor tale. Si totusi aceasta este slava noastra: laudarea lui Dumnezeu in zori de zi, pe parcursul zilei, inclusiv cand spalam farfurii sau facem cu aspiratorul acasa.
Sa-l laudam pe Dumnezeu pentru ca este vrednic de lauda si cand lucreaza la vedere si cand lucreaza in ascuns, si cand face minuni si cand respecta legile pe care le-a pus in natura.
Aceasta este slava noastra: sa-L laudam pe Dumnezeu!


Daniela