octombrie 12, 2010

NU TE BLESTEMA SINGUR

“Asa vorbeste Domnul: blestemat este omul care se increde in om, care se sprijineste pe un muritor si isi abate inima de la Domnul. … Binecuvantat sa fie omul care se increde in Domnul si a carui nadejde este Domnul!” [Ieremia 17: 5-7]


Te-ai gandit vreodata ca te poti blestema singur? Am inceput sa ma gandesc la asta anul acesta, cand am constatat ca lucrurile merg greu, chiar rau. M-am cercetat in fel si chip, iar la un moment dat am facut o descoperire cumplita. O buna bucata de timp cineva a fost inaintea lui Dumnezeu in inima mea. La fel de adevarat e ca nimeni nu m-a lovit mai tare decat el. Si tot la fel de adevarat e ca am avut nevoie de timp si rugaciune sa pot ierta.
E foarte simplu sa pui pe cineva in locul lui Dumnezeu. E la fel de simplu ca orice alt pacat pentru ca e natural sa pacatuiesc, nu sa fac binele. E suficient sa te indragostesti si trebuie sa depui eforturi ca sa nu-l pui pe iubitul sau iubita ta deasupra lui Dumnezeu, sa nu-l investesti cu incredere mai mare decat pe Dumnezeu. E suficient sa fii sot sau parinte, iar partenerul sau copilul ajung repede pe locul lui Dumnezeu. Acelasi loc il poate ocupa pastorul care predica atat de grozav si se ocupa de biserica cum nu a mai facut-o nimeni. Tot pe locul lui Dumnezeu poate ajunge prietenul cel mai bun care ar sari pentru tine si-n foc, sau seful competent si corect, sau alti oameni extraordinari pe care ii intalnesti.
Si asa ajungi sa te blestemi singur pentru ca ai investit pe altcineva cu calitati pe care doar Dumnezeu le are, si ti-ai mutat increderea de pe Dumnezeu pe un biet muritor.
Ai pus pe cineva pe locul lui Dumnezeu? Cerceteaza-te din nou si din nou si tine tronul lui Dumnezeu ocupat doar pentru Dumnezeu. Pune-ti increderea doar in Dumnezeu.





Daniela