octombrie 16, 2010

SA FIM RECEPTIVI LA MESAJUL LUI DUMNEZEU

“Am auzit glasul Domnului, intreband: "Pe cine sa trimet, si cine va merge pentru Noi?" Eu am raspuns: "Iata-ma, trimete-ma!" [Isaia 6:8-9]

Ca orice bun crestin ce ma socotesc a fi, aseara m-am rugat si I-am spus Domnului ca vreau sa-L slujesc cu ardoare, sa-mi descopere lucrarea si imprejurarile pe care mi le-a pregatit si sa-mi comunice prin mijloacele Sale de comunicare ca sa fie pe intelesul meu. Dupa ce am terminat rugaciunea, am deschis Scriptura la intamplare, in speranta aflarii mesajului lui Dumnezeu si s-a deschis la Isaia 6, am citit tot capitolul si mai departe urmatorul capitol si n-am inteles mesajul, apoi m-am culcat si dimineata tot asa, printre altele, I-am spus lui Dumnezeu ca vreau sa-L slujesc si sa-mi descopere voia Sa. Din nou am deschis Scriptura la intamplare si exact tot acolo mi s-a deschis. Mentionez, ca nu prea des citesc acest capitol biblic si nici semn de carte nu am asezat aici, ci prin voia lui Dumnezeu mi s-a deschis Scriptura aici, fiindca avea un mesaj pentru mine, pe care l-am descoperit dupa ce am citit mai atent tot capitolul 6 si 7.
Esenta mesajului este acela, ca Dumnezeu si pe vremea proorocului Isaia a instiintat poporul evreu de nasterea lui Isus, spunand ca va da un semn ce va fi acela ca "Fecioara va ramane insarcinata, va naste un fiu, si-i va pune numele Emanuel (Dumnezeu este cu noi)” Cap.7:14. Dar poporul lui Israel avea inima impietrita, ochii si urechile nu erau receptivi (cap.6:10) Nu au inteles mesajul de atunci al lui Dumnezeu.
Astazi Dumnezeu tot asa ne trage semnalul de alarma, caci timpul revenirii lui Isus este foarte aproape, prin Scriptura ne mentioneaza si semnele. Sa nu ne lasam incetosati de uneltele diavolului ce le foloseste impotriva noastra prin diferitele griji ale fiecarei zile, ci sa veghem prin rugaciune necontenit si prin post si sa fim pregatiti in orice moment de acest eveniment minunat, sa nu ne prinda pe neasteptate.

G.Foris Montreal