noiembrie 10, 2010

CAND TREBUIE SA TAC PENTRU EL..

“Cand a fost chinuit si asuprit, n-a deschis gura deloc ca un miel pe care-l duci la macelarie, si ca o oaie muta inaintea celor ce o tund: n-a deschis gura.” [Isaia 53:7]

Acum ceva timp am inteles ca trebuie sa ma smeresc atat de mult incat sa fie format in mine caracterul Domnului. La inceput eram entuziasmata si ziceam ca prin orice incercare voi fi trecuta, voi rabda cu stoicism. Insa timpul a trecut si la cateva saptamani a venit o incercare in care am falimentat. Avand o fire puternica si o dorinta de a se face dupa cum eu zic, am esuat cand sora mea mi-a explicat un lucru pe care nu-l faceam bine. In acel moment am cedat si ca orice om am ripostat amintindu-i de momente in care si ea a gresit.
Duminica la biserica am cantat melodia "ca un trandafir" iar versul "Tu venit si Te-ai gandit" mi-a amintit ca Isus a indurat multe pe cruce pentru mine fara sa zica un cuvant, pentru ca un cuvant din partea Lui insemna moarte pentru noi toti. Sper ca de acum inainte sa-mi aduc aminte ca si eu trebuie sa tac pentru El asa cum El a tacut pe cruce pentru mine.



Anonim