noiembrie 07, 2010

FĂ-L PE DUMNEZEU SĂ ZÂMBEASCĂ

“El priveste din inaltimea sfinteniei Lui; Domnul priveste din ceruri pe pamant.” [Psalm 102:19]

Nu te apuca uneori mila de Dumnezeu? Stiu ca intrebarea suna prosteste, dar uneori mi-e atat de mila de Dumnezeu pentru ca vede tot si stie tot. Am obosit de rautatea din jur si nu ma mai uit la stiri. Mi-ajunge cat citesc. Daca intamplator nimeresc pe un canal la care este ceva ce ma ingrozeste, imediat schimb canalul de televiziune. Dar Dumnezeu nu poate schimba canalul. El vede tot si aude tot. Lucrurile de care aflu si care ma ingrozesc sunt 0,00000000001% sau poate si mai putin din ce Ii e dat lui Dumnezeu sa vada si sa auda intr-o zi. Iar asupra Lui au un efect mult mai mare pentru ca majoritatea Ii ranesc sfintenia si dreptatea si dragostea. Dumnezeu Ii vede pe cei care abuzeaza copii, adulti sau batrani, Ii vede pe cei ce exploateaza alti oameni, Ii vede pe cei ce inseala, Ii vede pe cei ce fac atentate teroriste, vede gandul de la nastere pana la infaptuire … Ceea ce vad eu la stiri e doar n% din ce a vazut Dumnezeu din acel eveniment. Si-atunci plang cu Dumnezeu si nu stiu cum sa-I sterg lacrimile si sa-L fac sa zambeasca. Si-mi doresc si mai mult sa umblu in caile Lui, sa-I fac o multumire cat de mica in ziua de azi. Printre atatea lacrimi pe care le varsa sa rasara si un zambet.
Iti propun sa ne unim si sa-L facem pe Dumnezeu sa zambeasca: eu aici, tu acolo, tu dincolo… Sa impanzim pamantul cu luminite care sa-L faca pe Dumnezeu sa zambeasca!
 
Daniela